середу, 25 квітня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія

В модулі 4 Ви відчули себе учнями та вчителем одночасно. Які нові почуття Ви відкрили для себе? Що найважливіше для Вас було в ролі учня, і що - в ролі вчителя? Які пріоритети у навчанні за методом проектів Ви визначили, працюючи на даному етапі за вибраною Вами темою?

4 коментарі:

  1. Працювати над цим модулем і справді було цікаво, він дав змогу більше долучитися до сучасних учнів, побувати у їхній ролі. В ролі учня найважливіше було виконати завдання, проявити свою творчість та фантазію, в ролі вчителя - спробувати оцінити саму себе, але себе як ученицю. Щодо пріоритетів у навчанні за методом проектів, то це можливість розвивати та вдосконалювати навички 21 століття.

    ВідповістиВидалити
  2. Модуль 4 - переворот сознания ))) Действительлно, было интересно. Увидеть свой проект глазами детей, отдавая отчет, что ты контролируешь ситуацию с обеих строн. Можно получить шизофрению. В роли учащегося главное - получить результат, который оценит не только учитель, но и группа. В роли учителя - не пропустить детали, увидеть каждого.

    ВідповістиВидалити
  3. В цьому модулія використала результати тестування та іншу інформацію своєї учениці та виконала роботу від її імені. Мені сподобалось, побачила недоліки, віднайшла всю потрібну інфорацію, проаналізувала і, мабуть, вдало оформила. Відтепер буду використовувати цей метод частіше, і буду працювати над своїм вдосконаленням!

    ВідповістиВидалити
  4. Интересно было снова почувствовать себя учеником. Наиболее важным в роли учителя было разнообразить проект различными педагогическими приемами и техниками, средствами оценивания; в роли ученика - как правильно выполнить задания учителя. Приоритет - возможность активно использовать ИКТ в учебной деяетльности.

    ВідповістиВидалити